Hej detta va den sista vloggen när jag och Oliwia sovde över, tack för att ni kolla! Hoppas ni tycker videon va bra så hörs vi i nästa, hejdååå!!!
Nu är min första video i min julserie upp
Hoppas att ni gillade videon!? ??Låt – Mistletoe “Justin Bieber” ??Kamera – IPhone 5s PUSS Älskar er?
~ Snapchat: Elin_enestad ~ Instagram: Elinlindstrom__ ( två understreck) • ~ filmar med: IPhone 5c ~ redigerar med: iMovie och picsart • Framöver kommer varje video på en fredag
Ännu en lite bilder hoppas ni gillar dem de är ju ganska korta så de är ju bra
Jag hoppas att ni gillade videon
OBS det ser ut som att jag inte har kläder på mig på en bild men jag har det
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me