Hoppas att ni gillade videon
Julpynta med mig #2 Det krånglade lite med ljudet ibland men hoppas ni gillade videon!??
Hoppas ni gilla videon isånnafall klicka då på gilla knappen! Glöm inte att följa komentera och gilla!!! •redigerar med iMovie & viva video & pic collage! •filmar med iPhone 6. •nästa video imorgon
Haul|Pyssel|lite pynt??. Hoppas ni gillade videon!
Hoppas att ni gillade videon kram Evelin imorgon vloggar Tilda!??
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me