Hoppas ni like den! Detta var min första jul video
Jag var sjuk i videon så ni vet det och sorry för min katt i bakrunden Gölm inte att trycka på ? också syns vi imon puss och kram ??
Hoppas ni gilla videon isånnafall klicka då på gilla knappen! Glöm inte att följa komentera och gilla!!! •redigerar med iMovie & viva video & pic collage! •filmar med iPhone 6. •nästa video imorgon
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24??????
Hoppas att ni gillade videon ? Låt: santa tell me Filmar med en: Lumix kamera Redigerar med: iMovie på datorn Når vi 70 likes? ? Puss och kram ??
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me