Hoppas ni gillar den!!!!!!
Hoppas ni gillade videon så hörs vi i nästa
Hoppas ni gillade videon! ? Filmade med: IPhone 5s Redigering: IMovie Låt: Let it snow Syns imorgon! ?? God jul! ?
Idag blev det ingen Jul musik, för att jag e så lat. Men jag hoppas att ni tyckte om videon ändå! Hejdå
Hej! Jag har sutit i tre timmar nu och redigerat och försökt få upp en video men det går inte! På iMovie så är videon vanlig och i kamerarullen men när jag har den här på VFM så är den bara svart!! Jag lovar att det kommer en video på fredag!!! /
Håper dere likte denne vlogen ses i mora min kanal @Sarahnik
Förlåt för att jag inte la upp någon video igår men den blev jättekonstig så
Hoppas att ni gillar den andra delen av våran julkalender så hörs vi imorgon!
@Jasse_cheer @elsawidin Hoppas ni gillade videon
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me