Hoppas ni tyckte om denna videon?? i helgen kommer det nog bli en vlogg för jag ska fira mini julafton på lördag med min pappas släkt i Stockholm så det blir en liten jul-vlogg
Hoppas ni kommer gilla mina julserier
Kommentera gärna vad jag ska göra för video. Hoppas ni gillar videon..
Följ @Jana_Bergerell och @Janas_vloggar . Hoppas ni gillar videon..
Heeeej, jag vet att jag råka skriva bakning och inte bygge men aja! + vet att det inte är 1:a advent men vi spelade in videon då! Kraaaam och god december
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me