Förlåt va jätte dålig på att vlogga idag glömde bort att jag vlogga. Men hoppas det inte gjorde nåt så hoppas jag att ni gillade videon tryck då på?? och kommentera videoförslag.
Tredje videon! Hoppas ni gillar den
Gillar ni att jag snabbspolar eller vill ni ha det som vanligt?
Försenat, jag vet…. Här är iallafall den andra videon med väsen som utgångspunkt! Återskapar ni denna look så dela gärna med er om hur eran blev, skicka till mig på Twitter eller här på videofy. Samarbete med @Vilmurs #makeup #halloweenmakeup
Förlåt för ljudet i bakgrunden, Hoppas ni står ut
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me