Sorry for at den kom litt sent. #2 kommer snart! Innkjøp fra Frankrike og Tysklang kommer snart også! Jeg kan ikke se kameraet så jeg vet ikke hvor det filmer så derfor er jeg litt rundt omkring. Håper du liker den??
Nouw.com/lifewithelin Instagram.com/lifewithelin KAMERA~CANON POWER SHOT SX260 HS APPAR~IMOVIE PIXLR PYECROP VIDEO + Musik~Firestone
60 likes = Vlogg ????
#2 Om ni undrar Vrf jag inte filmar så mycket så är de för att jag vill inte bara filma hela tiden, jag vil ju också va med min moster å min små kusin, och titta Runt i Stockholm?? haha skrev fel de ska stå Junibacken.
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me