Hoppas ni gillade videon!förlåt för min röst men jag har ont i halsen och har lite feber osv… Kommentera eller gilla om ni tyckte om videon! Detta är del 1 av min starstable & sims serie och det kommer komma sammanlagt 7videos!
Vill ni ha snabbspolning? ~redigerar: imovie ~filmar: iPad 4 ~instagram: majsan.sigge ~snapstory: majasvideofy ~collab: majsan.04@hotmail.com
Hehe fortfarande dålig på att redigera
Hej Hopas ni gillade min video Låt–sorry Filmade–iPhone 6 Redigering–iMovie Glöm inte att gilla och cementera ????
IP: play.cubecraftgames.net mina Kanaler @chrisadrian : Personer Jag 🙂 :Spel Minecraft Texture Pack Defualt Min Syster kanal @aunimashanewas FPS 60:ingen:Optifine_HD
Hejsan idag gjorde jag en baklänges video
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me