Hoppas ni gillade videon! ~ gilla för fler testar videos ~ app- iMovie+vont. ~ musik- on my mind Vi ses om en vecka! Kram/ Olivia!
Hoppas ni gillar video förlåt att jag pratar så mörkt jag är lite sjuk och vår stuga heter C329
Hoppas ni gilla videon & glöm inte att klicka på “??”
Kommentera en smaily om ni vill ha en vlogg på julafton @Alviiss11
Hoppas ni gillade videon! Gilla och kommentera om ni gillade videon! Detta är del 2 av min starstable & sims serie ! Det kommer komma sammanlagt 7videos! Ses iaf i nästa video!
Vet att det här car på eftermiddagen men jag var sjuk och hade inget att göra så därför blev det så!
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me