Hoppas ni gillade videon ? Och, ignorera pappa i bakgrunden, hehe 🙂 (han står i dörren och gör peace tecknet med fingrarna när jag berättar vart jag ska klippa, så att det blir ett linne)
Jag testar Lookolook godis, minimix. Gilla ?
Vi spelade in den här videon för typ en vecka sen så.. Förlåt Emma för bilden ? Gilla 🙂
Visar när jag testar mitt nya nagellack ? Gilla ? och kommentera ? Så hörs vi i näst video, puss hej ?
Klicka gärna på hjärtat, kommentera vad jag kan göra för videos och hoppas ni gillade denna videon ??
Hoppas ni gillade videon :*
Inte jätte bra, men kanske kommer bättre sen. Gilla gärna 🙂
Jag tog upp en lapp som det stod “After school routine” på, så här har ni videon! Hoppas ni gillade den, så hörs vi. Gilla gärna 😉
Hoppas ni tyckte om videon, så hörs vi i nästa video! ? Du får jätte gärna följa och gilla ? ^ – ^
Ingen speciell video, men jag har tråkigt..
Hoppas ni gillade den här videon också :*
nathaliedahl have not any favourite Video yet!