Skriv vilken outfit DU tycker att jag ska ha på mig på skolavslutningen. Kan nämligen inte bestämma själv.. Heh. Jag kommer ha vita skor och silvriga smycken på mig också ? Så SNÄLLA skriv 1 eller 2 här nere. Hejdå! ?
Jag testar polly hoes bananas och Kina wafer ?? Gilla 🙂
H&M: 1. Svart blus med spets ~ 149kr. 2. Maxfactor 2000 calorie waterproof mascara ~ 89kr. UR&PENN: 1. “Vågiga” runda örhängen ~ 20kr. 2. Fotband ? ~ 39kr HEMKÖP: 1. Extra White sweet mint ~ 27kr. 2. Honungsmelon ~ 13kr. 3. Röda vind
Med @bollen0212 (Emma) ?? Gilla gärna ?
Ja, gilla om ni vill ha en video utan “effekter” på. Gilla, puss hejdå ?
Kanske inte jätte intressant men men.. Hehe, hoppas ni gillade videon iallafall. Vi hörs i nästa video, puss hejdå! ?
@rakellee
Hoppas ni gillade video, puss hejdå ??
Ja, några “typical me”, hoppas ni gillade videon. Puss hejdå ?
Jag har gjort den här “sakhållaren” innan, men denna gången gjorde jag den mycket enklare, finare och färggladare dessutom ? Gilla och kommentera så hörs vi i nästa video. Puss hejdå ?
Det blev inte jätte bra men.. Aha. Gilla gärna så hörs vi i nästa video ? Puss hejdå ?
1. @Ebbas_beauty01 (jätte bra smink giveaway!) 🙂 2. @Beautybyklara (vs, babylips, eos mm) 3. @Fais_ (VS giveaway) 4. @Rakellee (jätte bra giveaway. Bl a baby lips) 5. @Aliceotilda (sjukt grym vs giveaway!) 6. @loveeyouu
nathaliedahl have not any favourite Video yet!