Förlåt för att jag sjöng i slutet men jag sjöng på den låten hela dan så jag tyckte att en liten bit kunde få va me .-.
Ursäkta för en sen video men hade inte tid
Madde’s kik; maddiqzen #1 = 10kr #2 = 20kr Hoppas ni gillar dom!!
Väldig kort men hoppas ni gillade den endå. Tryck på ? för fler musikvideos. Puss och hej? / #tipster1 #tipster2 @leaserben @damplinn
Man hör typ inte vad jag säger i början hehe
Ställ frågor eller s&k på ask:http: //ask.fm/AliceoClara Hoppas ni gillade videon
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me