Tack till alla nära och kära som har get mig presenter! Det kommer en #2 om ungefär lite mindre en 2 veckor! Har köpt glossybox nu, så om du vill att jag ska göra glossybox video så är det bara att kommentera ett hjärta! Jag fyllde år dem 5 maj
hoppas ni gillade videon! 7 likes= trix video, haul Kram Stella och Jossan?
Kommentera frågor så kanske det blir en frågestund #2
Glöm nt att skriva frågor till brother tagen!
Klippte inte denna video så ni får leva med det! Puss på er!
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me