? Redigering: iMovie ? Låt: står nedanför ? Instagram: ebbat11 ? Snap: etetetq ? Youtube: EbbasBeauty Hoppas ni gillar videon?
@mannisparkkila @feliciaa_022 hoppas att ni tyckte om video
Tack för att ni tittade på denna video!! Förlåt för det konstiga slutet!!!Instagram: sarasvideofy
Jag var lite snabbt i Gränby igår för att köpa kläder till skolavslutningen! Hoppas ni gillar videon och mitt nya intro! ?? Ha de gött! Puss!
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me