Hoppas att ni gillade denna video så hörs vi hej då!! förresten den vart ganska kort men Aja hej då??
Hoppas videon blev bra?? när jag smakade mentosen så jag både 3 p och 3 och en halv p! Jag menade tre och en halv poäng så ni vet!
Förlåt för dålig redigering Insta:Ronja_Lindstam. Kik+snap:ronjaponja04
tjenatjena! här är del 2 av 30 frågor om smink-tagen. jag tyckte att det var jättekul att spela in den så jag hoppas att ni får samma nöje med den! puss?
Var tvungen att ha den i två delar för att den var väldigt lång men nästa kommer under nästa vecka! Hope you like it! @leegulich @mirandathulin
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me