Tyckte du om videon? Då kanske vi ses i nästa video??
Glöm inte gilla och följ??????
Hej på er alla fina! Ett nytt avsnitt av Babbeltian är nu äntligen uppe och hoppas ni tyckte det var bra, kram på er allihop! ? Isabels blogg: nouw.com/iisabels | Emelies blogg: nouw.com/emeliies | Youtube: EmelieoIsabel
Redigering: iMovie & PicLab Kamera: IPad Air Bilder: Retrica
Gjorde inget i dag men hoppas ni gillade videon
det är min riktiga smink rutin hihi #Beauty #makeup #lifestyle #summer
Hoppas att ni tyckte om videon. Detta är då de jag kan göra bakåt. “Har säkert glömt något”. /Maja
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me