Skämmer ut mig lite!! Hoppas ni gillade videon? ?kamera: iPhone 5? ?redigerad: videofy? Puss på er?
Detta är då våran första D.I.Y?? Hoppas ni gillar denna videon och att ni får inspiration ?? @Esterekman @Sporty_Jessy… Tack för 150+
Hoppas du tyckte att videon var rolig och att du tycker att jag sminkar mig fint till vardags 🙂
Hoppas ni gillade videoon:) Redigerad i IMovie;)) Hur ofta vill ni att jag ska uppdatera? Musik: Somebody to you (The Vamps)
Ny serie, hoppad du gillar den
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me