Julpynta med mig #2 Det krånglade lite med ljudet ibland men hoppas ni gillade videon!??
Hoppas ni gilla videon isånnafall klicka då på gilla knappen! Glöm inte att följa komentera och gilla!!! •redigerar med iMovie & viva video & pic collage! •filmar med iPhone 6. •nästa video imorgon
Haul|Pyssel|lite pynt??. Hoppas ni gillade videon!
Hoppas att ni gillade videon kram Evelin imorgon vloggar Tilda!??
Hej detta va den sista vloggen när jag och Oliwia sovde över, tack för att ni kolla! Hoppas ni tycker videon va bra så hörs vi i nästa, hejdååå!!!
Nu är min första video i min julserie upp
Hoppas att ni gillade videon!? ??Låt – Mistletoe “Justin Bieber” ??Kamera – IPhone 5s PUSS Älskar er?
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me