Vissa delar blev lite konstiga för var tvungen att korta ner dem! God jul!
Heej!! Min andra jul- vlogg!! ? Redigering: iMovie Låtar i videon: Intro: Tänd ett ljus – Ison & Fille Under videon: Ingen Hadee!!
Hoppas ni gillade videon!! Vi ses imorron igen! (Julafton)!! ?? LÄNGTAR!! ~Ellen
Sorry för tjocka bilder. Hoppas ni gillade videon ändå
Första videon av kör gymnastik. Hoppas ni gillade video. @SystrarnaWN
Hoppas ni gillade video, isåfall tryck på “?” så den blir “?” så gör ni oss super glada ? Du som kollar klart på videon är bäst ? ? ? 100 specialare #2 kommer den 26/12 ? ?Våran gemensamma: ? Instagram- AlinaochFrida ? Ask- Don
? Hoppas ni gillade denna bakvideon! Kommentera paket i infovideon ifall ni vill att jag visar mina julklappar. Kom ihåg att ge videon ett “?” så hörs vi i nästa? Redigering: iMovie Sociala medier: Snap ~ pearlisen Insta ~ helmizzz_ Kik ~ pearl
Hoppas ni gilla videon ispnafsll gilla så hörs vi baybay och god jul #haenriktigtfridfulljul
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me