Vet inte varför det inte kom något ljud på introt?Jag hoppas iallafall att ni tyckte om videon!? Redigering:IMovie & Vont Kamera:IPhone 6s Sociala medier! Kik:JuliaLundroth Snap:JuliaLundroth Insta:JuliaLundroth Älskar er xoxo??
Denna video är verkligen inte för att skryta! Tack för att ni tittade??
Hoppas att ni gillar videon || hej dååååå ??
Detta va momio Redigering #2 Gilla gärna för mer redigeringar och videos hoppas ni Har de bra som sakt Gör Jag redigeringar på era gubbar oxå De ända ni behöver skriva är vilket land ni har valt så Jag vet vilket land jag ska söka på namnet HADEE??
http://www.youtube-mp3.org #singing #music God jul önskar Bella
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me