Imorgon kommer en del 2 Hoppas ni gillar den???? Jag filmar med en iPad mini och redigerar i imovie?
Ja gilla eller skriv hör nere om ni tyckte om videon
?Redigering: iMovie och PicLab ?Låtar: Slalom ?Kamera: iPadmini ?5 likes: Brother tag? Tack så sjukt mycket för 50 följare? Ni betyder allt för mig!? älskar er!?
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me