Vill ni ha videos med kompisar? ~redigerar: imovie ~filmar: iPad 4 ~instagram: majsan.sigge ~snapstory: majasvideofy ~collab: majsan.04@hotmail.com
Den blev lite konstig men jag hoppas att ni tyckte om den ändå… Gilla följ kommentera?? Ha en bra dag
Hoppas ni gillar videon kram Kajsa och Diala ??
Hoppas ni gillade videon
Det jag sa i min förra video om att jag skulle testa japanskt godis med Shakira hann vi tyvär inte, men hoppas att ni gillade denna videon!??
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me