Hoppas att ni tyckte videon var kul! Och ifall ni vill ha en dubsmash #3 får ni gärna trycka på ?? så blir vi super glada /Tuva&Bella
Idag är jag med min bror och testar amerikanskt godis. Efter videon så mådde jag sjukt illa eftersom jag halsa hela drickan och jag gillade inte ens den!
Här är min första empties video, hoppas ni tyckte den va bra! Hade kanske tänkt att göra en vloggvecka snart, kanske nästa vecka! Vi får se! Ha en bra lördag, puss ?? ( den här videon spelades in för typ 1 månad sen, bara så ni vet )
Jag är ledsen att den här videon inte blev så bra men videon har varit krånglig så den är jättekonstig klippt ibland men tänkte att det är bättre än att inte ladda upp den alls iaf. Men nästa glossybox blir bättre för då förstår jag på mig bo
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me