Hoppas ni gillade videon så hörs vi i nästa
Hoppas ni gillade videon! ? Filmade med: IPhone 5s Redigering: IMovie Låt: Let it snow Syns imorgon! ?? God jul! ?
Idag blev det ingen Jul musik, för att jag e så lat. Men jag hoppas att ni tyckte om videon ändå! Hejdå
Hej! Jag har sutit i tre timmar nu och redigerat och försökt få upp en video men det går inte! På iMovie så är videon vanlig och i kamerarullen men när jag har den här på VFM så är den bara svart!! Jag lovar att det kommer en video på fredag!!! /
Håper dere likte denne vlogen ses i mora min kanal @Sarahnik
Förlåt för att jag inte la upp någon video igår men den blev jättekonstig så
Hoppas att ni gillar den andra delen av våran julkalender så hörs vi imorgon!
@Jasse_cheer @elsawidin Hoppas ni gillade videon
I denna videon så får ni se alla mina NOVEMBER favoriter jag har tyvär inte kunnat redigera min video igen pågrund av att min Ipadladdare gick sönder och jag behöver byta den imon. Hoppas att ni gillar denna video. Tryck gärna på ??hejdå.
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me