Denna handlar om en skattjakt och att rädda barnen, Barncancerfonden?
Hoppas ni gillade videon
?Tack för att ni tittade på denna videon!? ?”Q&A:”? ?Kamera? – iPhone 6 ?Redigering? – iMovie ?Var bor du? – i Skåne ?Video av Amanda?
5+?? Glöm inte att gilla/kommentera videoförslag!
Vloggen blev inte så bra men har ingen annan att lägga upp… Men imorron kommer en rolig Vlogg som jag filmade idag??
Hej hoppas ni gillar dena videon jag har lagt till ett klipp när jag tävlar så. I hope you like IT
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me