Vilken tycker ni jag ska ha på julafton? De råkade hamna lite i fel ordning! !ILYSM!
Det här var min första podd,hoppas ni gillade den!!. Min egna kanal @Amlar01
Här träffar jag hunden Isidor! Gilla för fler sådana här videos i framtiden! Tack för att ni kollade!
Hoppas att ni gillade den. Men skriv om ni tycker att jag inte ska göra sånna videos, så att jag vet!??
Kommentera video förslag och gilla videon för mer tecknings videos
Clementin vatten: kallt med eller utan bubblor (man får bestämma själv)
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me