Är musiken hemsk att höra på för er också? I mitt redigeringsprogram är ljudet jätte bra, men säg till om ljudet är lika dåligt för er så är ni snälla!!
Hoppas ni tyckte om videon så ses vi snart, HEEEEEJJJJ DÅÅÅÅÅÅ
Vi sjöng fel på lite ställen, men jag hoppas att ni gillade videon i alla fall 🙂
Nu har jag nytt namn detta var ett tag sedan! ?? #podcast
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me