Tack för snart 700 följare. Förlåt för dålig uppdatering, men ja har nt mått så bra på sistone, men gilla/kommentera ifall ni vill att ja ska göra en deep talk #2
Håpe at dokke glede dokke til I morgens Vlog som skal bli Jule Vlog #2 og det skal vere den siste Jule Vloggen
God jul och gott nytt år! Sista videon innan nyår
Sorry för så korta videos! Vårt instagram konto: ASHOSchleich Hästen är då en tinker, ett sto och är skäck! Kommentera namnförslag! Tack.
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me