Hopas ni gillade denna videon hoppas ni gillade den ??
Förlåt för sen video och för dålig redigering men hoppas att ni gillade videon och glöm inte att rösta på oss som årets grupp på kanalen @Vemskabli och hoppas att ni gillade videon isåfall tryck på ?? så blir vi glad
I denna vloggen åker vi hem ifrån Grebbestad. Vi stannade bland annat på Ikea och Torp i Uddevalla
Hoppas ni tyckte om videon. Om ni tycker om att jag gör spel videos kan ni gärna klicka på ?? 5 likes ~fortsättning på The Sims~ Kram
Första plats: cascade flower Andra: bizzi shot. Och tredje: tiger raket. rocket
Videon blev väldigt lång men jag hoppas ni gillade den endå nästa video kommer någon gång i veckan hadeeeee!!! I??YOU
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me