Jag hoppas att ni gillade videon och isåfall kan ni gärna gilla den// Mangooo
Sorry för dålig kvalité men ville bah få upp videon så fort som möjligt och en spännande grej kl 12:39 blev våran kanal o privata woho!!
Hej hej nu är jag tillbaka!! Jag tänkte börja med en frågestund så du skulle kunna kommentera så många frågor som helst så ska jag bli super glad och det är så kommenterar mest frågor får shoutuot puss puss på er????
Ella och Lisa gör humoristiska reklamer. #Kanintestavatillabbonemang
Hoppas att ni gillade podden! Glöm inte att gilla och kommentera vad ni tyckte om podden!?? Låt: Ingen?? Redigerat med: iMovie, Pixlr phonto ?? Filmar med: IPad air 2?? Hur kontaktar jag dig: Står i profilen?? ?????????????
Hoppas ni gillade videon!? Vi glömde att vi hade hälften av mängden så den ska bara vara inne i 15 min inte 40!!! ?App: iMovie ?Låt: Stay ?5 likes=ny video
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me