Ja, försöker sjunga låten “Ain’t no sunshine”.. Haha, gillar bara det faktum att man inte ser mig! Även fast jag ser jätteröd ut :c Valde den här låten just pga att jag inte kan få den ur min skalle för stunden..
Skulle knäppa kort men råkade filma och fick med en blixt över medelhavet
Jag gav Malin en upplevelse i födelsedagspresent från liveit. Vi tog en weekend till Stockholm och genomförde denna upplevelse. Så här såg det ut i första rullningen. OBS att jag inte kunde hålla kameran i styr, det blev rätt snurrigt!
All copyrights reserved © 2018 VideoFy.Me