He he he,jag har räknat lite fel på mängden möss! Jag har inte 66. Utan 76 möss! Bara en sak till.Kommentera och gilla denna video! Alla som tycker att jag har många möss skriv det då! Jaha
Hallå alla som gillar Linslus skriv i kommentaren ja! Alla som inte gillar Linslus skriv i kommentaren nej!
Om ni undrar varför MUSEN JOHN inte var med så var det för att kag inte hade gjort den på min iPhone! Bara så ni inte undrar!
Om ni märker att jag inte har lagt ut någon mössens äventyr på länge så kan ni skriva t.ex pm jag har glömt del 4 så kan ni skriva. Hallå del 4 i kommentaren på del 3. Så ni bara vet! Det har blivit ändrade planer första filmen kommer till helgen
Hejdå intro om ni gillar att jag inte kommer ha intro mer så får nu gärna skriva det i kommentaren och samma sak om ni inte gillar att jag slutar med intro!
skit have not any favourite Video yet!