Här e lite saker jag köpt igår i täbban med Fanny o lite saker innan! Enjoy 😉 // Frannie?
Följ följ följ!
Hej hej! Nu ska jag snart åka med Ell till Stinsen! Så här visar jag vad jag gör innan! ? Hoppas ni gillar // Frannie
De här va super enkelt att göra o jag gillade resultatet! :)) Hoppas ni testar det ni med! XOXO // Frannie
Tröja: beneton Shorts: Ginatricot Nagellack: blått isadora i färgen scuba blue • glittrigt: visa la diva • nagelklistermärke, kicks! • top coat: O.P.I Solbrillor + ring: glitter Läppglans+ spegel VS Skor: U.S.A XOXO/Frannie
Vet att jag e lite tidig men hade inget att göra 😀 Hope u like? // Frannie
Tjena! Här kmr en video på alla mina the body shop produkter, videon e gjord med videostar! ? Kommentera gärna vad jag ska göra i nästa video Puss & kram
iceprincess have not any favourite Video yet!