Låter det bra?
Haha det gick inte så jätte bra direkt, men Helene var så glad så. Det var lagtävlans programmet och jag fick 65% tror jag. Jag skiter i hur det gick, jag var bara glad att det var du och jag, helene.
Detta är från gårdagens hoppning. Vezpher var skitduktig verkligen! Han brukar bara springa igenom en sån här studs, men nu hoppade han toppen 🙂
No comments…..
Älskar denna låten. så himla fin. Tycker ni jag har blivit bättre på att sjunga? (pinsam fråga) haha
Eller hur var hon fin! 🙂
gölligt litet språng :p
ja, jag står i kalsonger…… HAHA
Alexandra olsson hoppar en bana på helene. hon var så jävla taggad! haha det var sjukt vad pigg och glad hon var!
plutten var jätte duktig! oxern ligger på 140cm. 😀
henrikbarry have not any favourite Video yet!