Gilla och kommentera! Min Engelska var inte så bra för att det var första gången jag sjöng låten 🙂
Gilla videon & kommentera som vanligt. Blogg: Elinnaass.blogg.se Youtube: Elinas1000 Följ min kompis @amandis123
Gilla och kommentera! Blogg: Elinnaass.blogg.se Youtube: Elinas1000
Gilla och kommentera!!!
Gilla & kommentera 🙂 Blogg: elinnaass.blogg.se
Gilla och kommentera!! Stora syster Yanas blogg: www.yyanaa.myshowroom.se Min blogg: www.elinnaass.bligg.se Youtube: elinas1000
Hej! Gilla videon och kommentera mycket så blir jag glad 🙂 Blogg: www.elinnaass.se Youtube: Elinas1000
Gilla & kommentera Jag var stel när jag dansade för att det var skit kalt. Dansen blev inte så bra men kolla gärna mina andra dans videos som var bättre
Gilla & kommentera
Gilla och kommentera! Blogg: elinnaass.blogg.se
Gilla och kommentera 🙂
Gilla och kommentera! Tack för alla som kom fram och kramades 🙂 Gå in på Grandsamarkand.se #edge #musik
elinnaass have not any favourite Video yet!