Lovisa e den grymma filmaren
@Jenniferasplund
Man man måste ju bjuda på sig själv!!!
Världens sämsta låt men aja hoppas ni gillar videon
PS rubriken hänger inte ihop med videon!!!
Jag ska alltså göra någon slags organisation som hjälper barn i andra länder när jag blir äldre och jag ska typ lära mig många språk så det blir lättare! Programmet hette En resa för livet och sänds på TV4!
agnesochwilma have not any favourite Video yet!